Posted by: adrianbalan | February 1, 2010

Sa-mi sara inima din piept …”Profesori, închişi pentru corupţie” .


Sa-mi sara inima din piept … cand vazui azi in EVZ un articol cu titlul “Profesori, închişi pentru corupţie” .

M-am gandit, in sfarsit, chiar incepe sa se miste ceva.  Citesc cu nerabdare :

Mai mulţi profesori au fost condamnaţi, astăzi, de justiţie la pedepse de până la doi ani şi jumătate după gratii, în cadrul unui dosar privind examene cumpărate la o facultate din ….

si aici speranta mea se naruie , caci nu e vorba de Bucuresti, sau Iasi , sau macar o comuna de munte de langa Cuca Macaii … , ci e vorba de Zagreb.

Si citesc apoi ca “Lupta împotriva corupţiei este unul dintre principalele criterii pe care Croaţia trebuie să le respecte în cadrul demersurilor de integrare în Uniunea Europeană, la care Zagrebul doreşte să adere la începutul lui 2012.Parchetul a inculpat 70 de persoane, dintre care douăzeci de profesori de la facultăţile de Economie şi Transporturi.”

Ciudat, parca si la noi coruptia e unul din punctele principale care trebuie depasit … si la noi de ce nu am auzit frate de un singur Profesor arestat pentru mita ?

Ca stiu cu siguranta cativa … de exemplu la Farmacie Bucuresti, proful de Farmacologie … 350E/ examen … nici cei mai buni din serie sunt exceptati.

Apoi la Automatica si Calculatoare Bucuresti, Proful de Programare in Limbaje de Assamblare – imi amintesc ca prin anul 2 luasera 10 o gramada de oameni care nu aveau treaba cu facultatea … si vreo 15 persoane care aveau 10 pe la toate materiile au luat 9 . Culmea, ne ducem toti cei care ne asteptam sa luam 10 sa ne recorecteze lucrarile. Pana la urma, cu chiu cu vai a reparat notele. Ca sa stau pe urma de vorba cu un coleg care platise … mai , noi am pus toti bani sa ne dea note mari si de trecere, dar nu ne-am gandit sa va intrebam si pe voi , ca oricum ne gandeam ca voi luati 10. Cred ca Lungu il chema pe profesor, avea si o carte de Asamblare.

Ma gandesc la ceva … daca ati fost vreodata in situatia sa aflati clar de un profesor ce ia mita, lasati si voi un comentariu aici cu numele Profesorului , facultatea, alte detalii picante 🙂

Leave a Reply

Categories

